Пређи на главни садржај

Радионице за наставнике

„Знање се умножава дељењем“, каже стара изрека. Учесници мобилности желели су да своја знања поделе са што већим бројем наставника. Организовано је шест радионица на којима су презентовани садржаји курсева и приказани начини на које се неке од иновативних метода могу имплементирати у свакодневни наставни рад.
На радионици Бити задовољан у школи: стратегије и вештине за наставнике представљене су неке од стратегија за побољшање комуникације и сарадње, као и методе савладавања стреса коме смо свакодневно изложени у настави. Представљени су и неки од ресурса који се могу користити у настави и стручном усавршавању наставника, као што је платформа ТЕД (https://www.ted.com/talks).



Радионица Креативност, критичко мишљење, комуникација и сарадња у школама представила је начине за повећање мотивације ученика. Кроз примере активности које се могу организовати у учионици показано је како се код ученика могу развијати важне компетенције – креативност и критичко мишљење. Говорено је о значају интердисциплинарности и тематског планирања, које би требало да буде што више заступљено у савременој настави.



Радионица Веб алати за повећање ангажованости и мотивације ученика одржана је у рачунарској учионици. Наставници су кроз практичан рад упознати са могућностима употребе различитих веб-алата, заснованих пре свега на принципу гејмификације – учења кроз игру. Показано је како се неки од алата могу употребити за формативно оцењивање, али такође и за развијање креативности и критичког мишљења.  Материјали за радионицу обједињени су на адреси:  https://www.thinglink.com/scene/985209630550392835





Евалуација радионица показала је да су предстаљени садржаји занимљиви и корисни ученицима. Наставници су изразили спремност да нешто од приказаних садржаја употребе у сопственој наставној пракси. Чекамо да видимо примере из учионица...


Коментари

Популарни постови са овог блога

Први дан мобилности

Данас је први дан обуке наших наставника у Фиренци. Уводне активности су обухватиле упознавање са циљевима и садржајем курсева и међусобно упознавање учесника. Поред наставника из Србије учествују и наставници из великог броја европских земаља: Румуније, Естоније, Немачке, Хрватске,Мађарске..... Ово ће бити прилика не само за учење, него и за упознавање и размену искустава са колегама широм Европе.






New Methods Better Educational Achievements

   New Methods - Better Educational Achievements (Нове методе - боља образовна постигнућа) је пројекат ОШ "Петар Лековић" Пожега, одобрен и финансиран од стране програма Еразмус плус...



   Еразмус плус је програм Европске уније намењен финансирању пројеката из области образовања, младих и спорта (сазнајте више о програму).    Циљ пројекта је упознавање наставника са иновативним методама подучавања које могу повећати мотивацију ученика и довести до бољих постигнућа.     Наш партнер је EUROPASS Centro Studi Europeo, реномирана организација са вишегодишњим искуством у обукама наставника за примену савремених педагошких приступа. Од великог броја курсева које ова организација организује, одабрани су следећи: A Satisfying School Experience: Strategies and Skills for TeachersThe 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in SchoolsWeb Solutions for the Classroom Детаљан опис пројекта може се видети на сајту Европске комисије (Project card), a сажетак на срп…

Још 9 дана:)

Ја, као припадник образовног система, нисам често (читајте: никад) имала прилику да ми ми неко омогући да се стручно усавршавам у иностранству. Начин на који би некоме то пошло за руком је мени увек био мистерија, колико год се тај неко трудио да ми потанко објасни шта би тачно требало да урадим. Ако треба да пишем и размишљам на тему, у реду, али не и да водим рачуна о уговорима. Пошто нас је сада шесторо у екипи, много је лакше јер нисам ја та која уговорима мора да се бави (предност рада у екипи!) и зато могу, неоптерећена тиме, да вам изложим своје мисли о нашој малој италијанској (аван)тури.      Одувек сам веровала да је знање једна од највреднијих ствари које имаш, иако сам у животу најчешће наилазила на ситуације које су грубо оповргавале ово моје уверење.  И тако сам са ставом оптимисте, заједно са члановима школског тима за реализацију пројеката, пре осам месеци написала пројекат. „Треба нам име за пројекат.“ „Оставимо то за крај, за сам крај.“ Нисам била сигурна који б…