Данас је одржан угледни час српског језика и историје у одељењу седмог разреда. На часу су примењене неке од метода о којима је било речи на семинарима "4 C-s: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools" и "Web Solutions for the Classroom". Присуствовало је 10 наставника различитих наставних предмета, директорка школе и помоћник директора.
Анализирајући књижевна дела и повезујући их са историјским околностима у којима су настајала, ученици су развијали све важне вештине које школа новог доба подразумева. Развијали су сарадничке вештине и критичко мишљење кроз истраживачки рад и креативно изражавање. Провера усвојених садржаја одвијала се у динамичном окружењу Каху квиза.
Ово су неки од коментара ученика: "Час је веома занимљив и поучан. Желео бих да буде више оваквих часова". "Волео бих да већина наставника чешће држи овакве часове". "Најбољи час!"
И присутни наставници имали су само позитивне утиске: "Врло иновативно и креативно. Допада ми се што су сви ученици мотивисани да изразе своју креативност." "Веома лепо организован час; ученици сами истражују и долазе до закључака на начин који се ретко користи у настави". "Методе које су презентоване имају своју реалну примену у настави и показале су се као веома делотворне".
Анализирајући књижевна дела и повезујући их са историјским околностима у којима су настајала, ученици су развијали све важне вештине које школа новог доба подразумева. Развијали су сарадничке вештине и критичко мишљење кроз истраживачки рад и креативно изражавање. Провера усвојених садржаја одвијала се у динамичном окружењу Каху квиза.
Ово су неки од коментара ученика: "Час је веома занимљив и поучан. Желео бих да буде више оваквих часова". "Волео бих да већина наставника чешће држи овакве часове". "Најбољи час!"
И присутни наставници имали су само позитивне утиске: "Врло иновативно и креативно. Допада ми се што су сви ученици мотивисани да изразе своју креативност." "Веома лепо организован час; ученици сами истражују и долазе до закључака на начин који се ретко користи у настави". "Методе које су презентоване имају своју реалну примену у настави и показале су се као веома делотворне".
Коментари
Постави коментар